نوشته شده توسط : amin

بهتر است قبل از اینکه بدانیم تعمیر نما با پیچ و رولپلاک در تهران برای چه چیزی انجام می شود، با مفهوم کلی پیچ و رولپلاک نما آشنا شویم. به طور کلی به پیچ و رولپلاک هایی که جهت محکم کاری نما استفاده می شوند، پیچ و رولپلاک نما گفته می شود. تعمیر نما با پیچ و رولپلاک در تهران جهت بالا بردن استحکام و امنیت ساختمان صورت می گیرد. توجه داشته باشید این خدمات باید با کک یک فرد ماهر در این زمینه انجام شود. زیرا چنین خدماتی در دسته خدمات حساس قرار می گیرد. در ادامه به چگونگی تعمیر نما با پیچ و رولپلاک می پردازیم.

خدمات پیچ و رولپلاک نما ساختمان

برای انجام تعمیر نما با پیچ و رولپلاک در کرج و تهران روش های متفاوتی وجود دارد. با اجرای این کار روی سنگ نما سالیان متوالی خیالتان از ایمن بودن ساختمان راحت می شود. همچنین می توان با استفاده از آن از ریزش سنگ نما نیز جلوگیری کرد. بهتر است این خدمات با استفاده از نیروی ماهر انجام شود، ما در آریا سازه ارتفاع البرز انواع خدمات کار در ارتفاع را بهترین روش های روز انجام می دهیم. با خیال راحت می توانید به تیم مجرب ما اطمینان کنید.

روش های اجرای پیچ و رولپلاک نما در تهران

برای اجرای تعمیرنما با پیچ و رولپلاک در تهران، می توان از دو روش استفاده کرد.البته هر یک از روش ها دارای مزایا و معایبی می باشد که در ادامه آن ها را شرح می دهیم.

  • استفاده از روش کار در ارتفاع با طناب راپل: طناب راپل روش بسیار مناسبی برای اجرای پیچ و رولپلاک نما در کرج است. این روش بسیا کم هزینه است و در زمان بسیار کوتاهی انجام می شود. اما در صورتی که از نیروی ماهر در این زمینه استفاده نشود، خطراتی را به همراه دارد. کار با طناب راپل هیچ مزاحمتی برای همسایگان و عابرین ایجاد نمی کند.
  • استفاده از روش داربست: برعکس طناب راپل، کار با داربست بسیار خطرناک است و در عین حال مزاحمت زیادی برای هماسیگان و عابرین ایجاد می کند. این روش علاوه بر خطراتی که به همراه دارد، روشی گران شناخته می شود. همچنین برای اجرای پیچ و رولپلاک نما در تهران با استفاده از داربست زمان زیادی صرف می شود. پس این روش اصلا توصیه نمی شود.

در صورتی که می خواهید تعمیر نما با پیچ و رولپلاک در تهران با بهترین روش انجام شود، بهتر است از تیم مجرب آریا سازه ارتفاع البر کمک بگیرید. تیم ا انواع خدمات کار در ارتفاع همانند نصب توری مرغی، شستشو ساختمان و...  را با بهترین روش روز دنیا انجام می دهد.

[caption id="attachment_8633" align="aligncenter" width="780"]روش های اجرای پیچ و رولپلاک نما در تهران روش های اجرای پیچ و رولپلاک نما در تهران[/caption]

جنس پیچ و رولپلاک نما چیست؟

برای اجرای پیچ و رولپلاک نما ساختمان از پیچ و رولپلاک هایی استفاده می شود که قابلیت مقاومت در برابر شرایط محیطی را داشته باشد. جنس پیچ ها از پیچ های گالوانیزه است و رولپلاک ها نیز از جنس پلاستیک فشرده هستند. جنس پیچ ها به این دلیل از روکش گالوانیزه ستند تا در برابر زنگ خوردگی مقاومت داشته باشند. رولپلاک ها برای محکم کدن پیچ ها مورد استفاده قرار می گیرند.

میزان تحمل پیچ در پیچ و رولپلاک نما چقدر است؟

در واقع با پیچ و رولپلاک نما از جلو آمدن آن ها جلوگیری می کنیم. به طور کلی می توان گفت سنگ ها با روی هم قرار گرفتن وزن خود را به سنگ زیری می دهند و همین امر تا رسیدن به زمین ادامه پیدا می کند. پیچ های مورد استفاده برای مستحک سازی سنگ نما تست می شوند. این پیچ ها دارای مقاومت بالایی از خود دارند، طوری که از افتادن سنگ ها در صورت فرسودگی جلوگیر می کند.

[caption id="attachment_8634" align="aligncenter" width="900"]میزان تحمل پیچ در پیچ و رولپلاک نما چقدر است؟ میزان تحمل پیچ در پیچ و رولپلاک نما چقدر است؟[/caption]

در نهایت

همانطور که گفته شد، برای اجرای پیچ و رولپلاک نما در تهران روش های مختلفی وجود دارد. توجه داشته باشید اجرای این خدمات روی هر سنگی قابل اجرا نیست و برای برخی از سنگ ها نیز نحوه اجرا بسیار متفاوت تر است. پس بهتر است برای اجرای آن از نیرو های ماهر و کار بلد کمک بگیرید. ما در آریا سازه ارتفاع البرز سعی داریم تا این خدمات را با بهترینقیمت و تضمین کیفیت به شما همشهریان عزیز ارائه دهیم. در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات در باره آریا سازه ارتفاع البرز با مشاورین سایت در تماس باشید.





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: