بهترین مرجع خرید قطعات الکترونیک، خرید ترانس و سلف با بهترین قیمت و کیفیت
نوشته شده توسط : amin

فروشگاه سیلور الکترونیک با سال ها تجربه از بهترین مراکز تخصصی صنعت برق و الکترونیک می‌باشد که با تکیه بر دانش و تجربه مهندسان و متخصصان در راستای تامین قطعات الکترونیکی مورد نیاز این صنعت در کشور گام برداشته است. گروه سیلور الکترونیک یکی از بهترین تامین کنندگان قطعات الکترونیک و ترانسفورماتور در بازار آنلاین و همچنین در بازار سنتی است که با حذف واسطه ها توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید. هدف اصلی ما شناسایی و پاسخگویی به نیازها و انتظارات شما مشتریان گرامی و بالابردن سطح رضایت شما است. همچنین مجموعه ما در حوزه تامین محصولات و قطعات الکترونیک، ماژول های مختلف و ترانسفورماتور، انواع ترانس، سلف، ابزارهای اندازه گیری، انواع IC، مقاومت، خازن، سنسور، سوئیچ، دیود و… فعالیت دارد و شما می‌توانید با بهترین قیمت آنها را خریداری نمایید. برای خرید و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما بهترین خدمات و محصولات را به شما مشتریان گرامی ارائه خواهیم داد.


خرید قطعات الکترونیکی را از فروشگاه هایی که عرضه کننده محصولات باکیفیت و استاندارد در قیمت های مناسب هستند، انجام دهید.

 

اصلی ترین اجزای الکترونیک و مدارات الکترونیکی، قطعات الکترونیکی می باشند که بدون استفاده از آنها نمی توان هیچ مداری را ساخت. از جمله این اجزاء می توان به مقاومت، دیود، ترانزیستور، خازن، سلف، فیوز، باتری، رله و مدارات مجتمع و … اشاره نمود.

انواع قطعات الکتریکی

برای خرید قطعات الکترونیکی باید به مشخصات آنها توجه نمود. قطعات الکترونیکی را به سه نوع شامل قطعات فعال یا اکتیو، قطعات غیرفعال یا پسیو و قطعات الکترومکانیکی طبقه بندی می کنند.

  • قطعات اکتیو: این قطعات می توانند جریان برق را کنترل کنند. قطعات الکترونیکی که برای عملکرد خود نیازمند منبع خارجی مثل ولتاژ یا جریان هستند، قطعات اکتیو می باشند. از جمله این قطعات می توان به ترانزیستور، آی سی، گست های منطقی، اسیلاتور و … اشاره کرد.
  • قطعات پسیو: این قطعات اصلاً نیازمند منبع خارجی نیستند. این قطعات قادر نیستند که انرژی سیگنال مرتبط با خود را تقویت یا فعال کنند و صرفاً قادرند آنها را ضعیف کنند. قطعات پسیو که دارای دو ترمینال هستند دربردارنده قطعاتی مثل مقاومت، خازن، سلف و ترانسفورماتور می باشند.
  • قطعات الکترومکانیکی: این قطعات با کمک یک سیگنال الکتریکی، شکل گیری حرکات مکانیکی مثل چرخش موتور را انجام می دهند. در تجهیزاتی که نیاز است انرژی حرارتی یا الکتریکی به انرژی مکانیکی تبدیل شود، قطعات الکترومکانیکی به کار می رود. برخی از این قطعات شامل سوئیچ ها، کلیدها، رله و موتور می باشند.

خرید قطعات الکترونیکی از فروشگاه سیلور الکترونیک

هر یک از قطعات الکتریکی موردنیاز شما را تأمین می کنیم. فروشگاه سیلور الکترونیک با ارائه محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب توانسته است به فروشگاه محبوب و دوست داشتنی افراد تبدیل شود. خلاصه ای از کارکرد و عملکرد محصولات این فروشگاه را ارائه می دهیم.

  1. مقاومت: مقاومت، قطعه ای می باشد که خصوصیات اصلی آن، مقاوم کردن در مقابل جریان الکتریکی می باشد. مقاومت سبب ایجاد محدودیت حرکت الکترون در مدارات الکتریکی می شود.
  2. خازن: این قطعه برای ذخیره انرژی الکتریکی به کار می رود و در زمان نیاز، انرژی الکتریکی را به سمت مدارات هدایت می کند. از خازن برای بوجود آوردن یک میدان الکتریکی یکدست و همگون استفاده می شود.
  3. دیود: در خرید قطعات الکترونیکی باید به کیفیت هر یک از آنها توجه نمود. دیود، قطعه ای است که سبب می شود جریان الکتریکی صرفاً در یک جهت جریان پیدا کند. دیود باید جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل کند.
  4. ترانزیستور: این قطعه از عملکرد مختلفی در کاربردهای گوناگون برخوردار است. ترانزیستور می تواند در نقش عایق رسانا، عامل سوئیچینگ و یا تقویت کننده به کار برود.
  5. پتانسیومتر: این قطعه، نوعی تقسیم کننده یا کنترل کننده ولتاژ می باشد که به منظور سنجش پتانسیل به کار می رود.
  6. مدار مجتمع IC: ترکیب مدارات در یک قطعه سبب کاهش حجم مدارات می شود و راندمان آنها را افزایش می دهد. لذا خرید قطعات الکترونیکی مانند مدار مجتمع IC، با هدف بکارگیری در استفاده هایی خاص انجام می شود.
  7. سوئیچ: باز و بسته شدن این قطعه در مدار، سبب کنترل مدار می شود. سوئیچ، چک می کند که جریان الکتریکی رد می شود یا عبور نمی کند.
  8. باتری: باتری، برای تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی استفاده می شود. با فعل و انفعالاتی که داخل باتری صورت می گیرد، انرژی الکتریکی تولید می شود.
  9. ال ای دی LED: این قطعه، نوعی دیود است که نور را منتشر و توزیع می کند.




:: برچسب‌ها: سیلور ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: